Mollers baby tran norweski aromat cytrynowy, 250 ml

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

O produkcie: Mollers baby tran norweski aromat cytrynowy, 250 ml

100003536

Opis

Möller’s Baby to naturalne źródło kwasów omega-3 (DHA i EPA) oraz witamin D i A.

Właściwości

Kwasy omega-3 EPA i DHA przy regularnym stosowaniu wspomagają pracę serca, a DHA korzystnie wpływa na rozwój mózgu i oczu płodu oraz wspomaga prawidłowy rozwój wzroku u niemowląt do 12 miesiąca życia. Kwas DHA wspomaga prawidłowe funkcjonowanie mózgu oraz narządu wzroku. Witamina D wspomaga odporność oraz przyczynia się do prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci.

Skład

Skład:
Olej z wątroby dorsza (ryby), naturalny aromat, octan DL-alfa tokoferolu (witamina E), przeciwutleniacz (mieszanina tokoferoli.
 
100ml produktu zawiera:
- wartość energetyczna 3330kJ/810kcal;
- tłuszcz 90g w tym: nasycone kwasy tłuszczowe 14g, kwasy tłuszczowe wielonienasycone 24g; węglowodany 0g w tym: cukry 0g; białko 0g, sól 0g; witamina A 5000mcg ekwiwalentu retinolu; witamina D 200mcg; witamina E 200mg ekwiwalentu alfa-tokoferolu.

Jak stosować

Spożywać doustnie.

Dzienne spożycie

Niemowlęta powyżej 6 miesiąca życia i dzieci do 3 lat: 2,5 ml; kobiety w ciąży i karmiące piersią: 5 ml.

Przeznaczenie

Produkt przyjmowany pod nadzorem lekarza. Produkt nie jest odpowiedni do stosowania jako jedyne źródło pożywienia, nie jest przeznaczony do stosowania pozajelitowego.

Ostrzeżenia

Stosowanie zrównoważonej i zróżnicowanej diety oraz prowadzenie zdrowego trybu życia są ważne dla zachowania dobrego stanu zdrowia.
Nie stosować w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu.

Produkt nie jest odpowiedni do stosowana jako jedyne źródło pożywienia, nie jest przeznaczony do stosowania pozajelitowego.

Waga

250 ml

Dystrybutor

Peter Möller

Producent

Peter Möller

Typ produktu

Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu