Glycerol Suppositories Kids Dr.Max, czopki glicerynowe 1 g, 12 czopków

Produkt nie jest już dostępny Ten produkt jest wyprzedany i nie znajduje się w magazynie dostawcy

Klienci kupili również

O produkcie: Glycerol Suppositories Kids Dr.Max, czopki glicerynowe 1 g, 12 czopków

100007125

Opis

Czopki glicerolowe dla dzieci w wieku 1 rok i starsze.

Właściwości

Czopki glicerynowe są wyrobami medycznymi przeznaczonymi do bardzo delikatnego opróżniania treści jelitowej w zagęszczonych lub twardych stolcach, miejscowo podrażniają śluzówkę odbytu, a jednocześnie działają nawilżająco podczas wypróżniania.
Gliceryna zawarta w czopku wspomaga wypróżnianie, zmiękcza i nawilża stolec. Zwiększa objętość stolca w dolnej części jelita grubego i ułatwia wypróżnianie.

Skład

Gliceryna, stearynian sodu, woda.

Jak stosować

Rozerwać folię powyżej spiczastego końca czopka i usunąć opakowanie. Włożyć czopek do odbytnicy, najpierw spiczastym końcem. Efekt pojawia się w ciągu 30 minut od użycia. Pojedynczy czopek glicerynowy jest przeznaczony do natychmiastowego jednorazowego użycia. Ponowne zastosowanie nie jest ani możliwe, ani wykonalne.

Czopki glicerynowe 1g: Dzieci w wieku 1 ro i starsze: 1 czopek dziennie.

Ostrzeżenia

Nie używać tego wyrobu medycznego w przypadku ostrego bólu brzucha lub innego bólu nieznanego pochodzenia. Nie stosować również w przypadku stwierdzonej nadwrażliwości na którykolwiek składnik czopków glicerynowych lub w przypadku wcześniejszych stanów zapalnych lub pęknięć w okolicy odbytu lub krwawienia z hemoroidów.

Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze od 5 °C do 25 °C. Nie używać po upływie terminu ważności podanym na opakowaniu. Przechowywać w miejscu niewidocznym i niedostępnym dla dzieci. Nie używać, jeśli opakowanie jest uszkodzone.


Dystrybutor

Dr. Max Sp. z o.o.,
ul. Krzemieniecka 60 a,
54-613 Wrocław

Producent

Dr. Müller Pharma s.r.o., U Mostku 182, 503 41 Hradec Králové, Česká republika

Typ produktu

Wyrób medyczny

Ostrzeżenie: zdjęcia mają charakter wyłącznie informacyjny.

Kategorie produktu