Jak złożyć rezerwację za pośrednictwem drmax.pl?

Złożenie rezerwacji za pośrednictwem naszego serwisu jest niezwykle proste. Wyjaśniamy krok po kroku, jak to zrobić.

1. Dodaj produkty do koszyka

Znajdź produkty przez wyszukiwarkę lub kategorie tematyczne i umieść je w koszyku.

2. Sprawdź zawartość koszyka

Po dodaniu wszystkich produktów przejdź do koszyka, aby sprawdzić, czy rezerwacja się zgadza. W koszyku możesz też zmienić ilości, usunąć lub dodać inne produkty.

3. Wybierz metodę dostawy

Wybierz dogodną dla siebie metodę dostawy – odbiór osobisty lub dostawę do domu.

  • Jeśli wybierzesz odbiór osobisty, dokonasz rezerwacji na wybrane przez siebie produkty. Otrzymasz powiadomienie, kiedy zamówienie będzie do odbioru w wybranej aptece stacjonarnej. Tam dokonasz płatności.
  • Jeśli wybierzesz dostawę do domu, przekierujemy Cię na stronę apteki internetowej, gdzie dokonasz zamówienia online. W zależności od wybranych przez Ciebie produktów do wyboru będziesz miał kilka metod dostawy i płatności:
    • Kurierem DPD (płatność PayU i przy odbiorze u kuriera),
    • Specjalistycznym Kurierem Medycznym (płatność PayU i przy odbiorze u kuriera),
    • Paczkomaty InPost (płatność PayU) – dotyczy ograniczonego asortymentu.

4. Uzupełnij dane kontaktowe

Podaj dane niezbędne do złożenia rezerwacji.

5. Potwierdź rezerwację

Sprawdź, czy dane kontaktowe i wybrane przez Ciebie produkty się zgadzają. Potwierdź rezerwację, a następnie oczekuj na informację o możliwości dokonania zakupu w wybranej aptece.

Gotowe!

Jeśli masz szczegółowe pytania, skontaktuj się z nami. Wcześniej zajrzyj do FAQ – częste pytania, gdzie znajdziesz wiele przydatnych informacji.