Jak zarezerwować leki na receptę?

  1. Dodaj do koszyka leki, których potrzebujesz. Upewnij się, że w dniu zakupu w aptece zarezerwowanych produktów  będziesz posiadać ważną receptę - jest niezbędna do realizacji rezerwacji.
  2. Następnie przejdź do koszyka, zatwierdź metodę dostawy (Odbiór w Aptece) oraz płatności (Płatność przy odbiorze).
  3. Wybierz aptekę. Pamiętaj! Zarezerwowane leki możesz kupić wyłącznie w wybranej przez siebie aptece.
  4. Uzupełnij swoje dane kontaktowe. Kiedy rezerwacja będzie gotowa do odbioru, dostaniesz powiadomienie na e-mail. Płatności dokonasz w momencie realizacji transakcji w wybranej przez Ciebie aptece.
  5. Na koniec sprawdź, czy Twoje dane są poprawne. Jeśli tak, kliknij Zakończ rezerwację”.
  6. Gotowe! Od momentu otrzymania powiadomienia masz 7 dni na  zakup zarezerwowanych produktów w wybranej przez Ciebie aptece.

Uwaga! W przypadku wybranych produktów złożenie rezerwacji obejmującej jednocześnie leki na receptę i kosmetyki może okazać się niemożliwe. W takiej sytuacji w koszyku metody dostawy i płatności będą zablokowane (wyświetlone na szaro), a samej rezerwacji nie będzie można potwierdzić. Jeśli zależy Ci na rezerwacji leków na receptę, usuń z koszyka kosmetyki i dokończ rezerwację. Kosmetyki dodaj ponownie do nowego koszyka, a następnie przejdź przez cały proces, wybierając dostawę do domu, dogodną formę płatności. Wówczas przekierujemy Cię do strony apteki internetowej, gdzie sfinalizujesz swoje zakupy.

Co można zarezerwować?

1. Jakie produkty mogę zarezerwować?
2. Jakich leków nie mogę zarezerwować przez portal Dr. Max?
3. Czy mogę zarezerwować zamienniki moich leków?
4. Co jeśli mój lek obecnie jest niedostępny w wybranej aptece?
5. Czy przez platformę Dr. Max można zarezerwować leki przeznaczone dla lecznictwa zamkniętego?

Ceny leków

1. Czy cena na platformie rezerwacyjnej i w aptece może być inna?
2. Mam lek refundowany. Czy w aptece zostanie uwzględniona zniżka?

Płatności i metody dostawy

1. Czy mogę wybrać dostawę do domu z wybranej apteki?
2. Dodaję do koszyka lek na receptę i produkt dostępny z dostawą do domu. Czy całe zamówienie otrzymam z dostawą do domu?
3. Dlaczego mojej apteki nie ma na mapie?
4. Czy mogę za rezerwację zapłacić z góry (przedpłata)?
5. Czy mogę wziąć leki na fakturę?

Składanie i odbiór rezerwacji

1. Czy w momencie zakupu zarezerwowanych produktów recepta musi być ważna?
2. Po jakim czasie mogę odebrać rezerwację?
3. Ile mam dni na odbiór rezerwacji?
4. Co się dzieje, jeśli nie odbiorę rezerwacji na czas?
5. Czy w aptece zapłacę za zapakowanie zamówienia?

Recepta

1. Czy receptę muszę w całości zrealizować w jednej aptece?
2. Skąd mam wiedzieć, czy zapisany lek jest na receptę?
3. Gdzie mogę sprawdzić, jakie leki zapisał mi lekarz na e-recepcie?