FAQ - częste pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz więcej informacji – skontaktuj się z nami.
Zamówienie
Wystarczy 5 kroków: 1 – dodaj produkty do koszyka, 2 – sprawdź zawartość koszyka, 3 – uzupełnij potrzebne informacje (logując się na konto lub robiąc szybkie zakupy bez rejestracji), 4 – wybierz sposób płatności i dostawy, 5 – na końcu potwierdź wszystkie informacje, aby opłacić zamówienie online lub przy odbiorze.
Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: Jak zamówić?
Do niczego Cię nie zmuszamy. Możesz zrobić szybkie zakupy bez rejestracji – nie ma problemu. Takie zamówienie zrealizujemy tak samo szybko, jak te złożone przez zalogowanych użytkowników. Za to założenie konta w aptece internetowej daje Ci więcej udogodnień, np. widzisz statusy zamówień, ich dokładną historię i śledzisz przesyłkę. Decyzja należy do Ciebie.
Zmienić zawartość koszyka zakupowego możesz samodzielnie do momentu potwierdzenia zakupu. Jeśli już potwierdziłeś zakup, a zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane, skontaktuj się z nami.
Jeśli masz konto wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w "Mój panel" i wybierzesz "Historię zamówień". Poza tym, otrzymasz też powiadomienia mailowe z informacją o aktualnym statusie Twojego zamówienia.
Wraz z zamówieniem przesyłamy paragon lub fakturę VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz taką opcję przy podawaniu danych do wysyłki i podaj niezbędne dane.
Odliczenie od podatku przysługuje Ci, jeśli jesteś osobą niepełnosprawną lub opiekunem takiej osoby.
Aby skorzystać z ulgi na leki jako osoba niepełnosprawna, powinieneś posiadać jeden z wymienionych niżej dokumentów:
- orzeczenie o zakwalifikowaniu przez organy orzekające do jednego z trzech stopni niepełnosprawności, określonych w odrębnych przepisach;
- decyzję przyznająca rentę z tytułu całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy, rentę szkoleniową, albo rentę socjalną;
- orzeczenie o rodzaju i stopniu niepełnosprawności osoby, która nie ukończyła 16. roku życia, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
Z ulgi podatkowej na leki możesz skorzystać również, jeśli na Twoim utrzymaniu pozostają osoby niepełnosprawne: małżonek; Twoje dzieci i przysposobione; obce dzieci, które wychowujesz; pasierbowie; rodzice; rodzice Twojego małżonka; rodzeństwo; ojczym; macocha; zięciowie i synowie – pod warunkiem, że w roku podatkowym dochody tych niepełnosprawnych osób nie przekraczają 9 120 zł.
Jeśli masz szczegółowe pytania, najlepiej będzie, jeśli skontaktujesz się ze swoim urzędem skarbowym.
Płatności
Możesz dokonać płatności online za pośrednictwem szybkiego przelewu PayU (przedpłata, karta kredytowa), wybrać przelew zwykły lub zapłacić przy odbiorze przesyłki.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Formy płatności
Szybkie przelewy PayU księgowane są automatycznie, czyli docierają do nas w kilka sekund. Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, wybierz tę formę płatności.
W przypadku przelewu zwykłego termin zaksięgowania wpłaty zależy od banku, w którym masz konto. Zwykle księgowanie płatności trwa do 2 dni roboczych.
W momencie, gdy środki zostaną zaksięgowane na koncie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Płatności online możesz dokonać do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje anulowane. W przypadku przelewu tradycyjnego, dokonaj płatności w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu tych 5 dni roboczych środki nie zostaną zaksięgowane na koncie apteki, zamówienie zostanie anulowane.
W razie problemów, skontaktuj się z nami. Prosimy, nie dokonuj zwykłego przelewu bez wcześniejszego kontaktu z nami.
Jeśli chcesz zamienić paragon na fakturę, daj nam znać. Mamy na to 3 miesiące, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono przesyłkę lub otrzymano zapłatę. Faktury wystawiamy także dla sprzedaży zwolnionej z podatku VAT ((dotyczy osób fizycznych).
Wysyłka i dostawa
Zamówienia złożone (opłacone) w dni robocze za pośrednictwem DPD wysyłamy w ciągu 72 godzin.
Zamówienia złożone (opłacone) w pozostałe dni (soboty, dni wolne lub święta) wysyłamy w ciągu następnych 3 dni roboczych.
Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce, polecamy skorzystać z płatności przy odbiorze lub przez PayU (kwota księguje się od razu). Termin dostawy zależy od wybranego przez Ciebie przewoźnika. Tutaj znajdziesz informacje o terminach dostawy: Koszty i czas dostawy.
Przesyłki wysyłamy kurierem DPD. Kiedy paczka opuści magazyn, otrzymasz powiadomienie mailowe.
Koszty dostawy zależą od tego, jaki wybrałeś sposób płatności oraz od kwoty zamówienia. Dokładnie opisaliśmy je w zakładce Koszty i czas dostawy.
Darmowa dostawa przewidziana jest dla zamówień od 199,99 zł.
Czas realizacji zamówienia, za pośrednictwem kuriera DPD, wynosi 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Najczęściej paczka doręczana jest następnego dnia od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce.
Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem paczki. Dlatego, przy składaniu zamówienia, najlepiej podać adres, pod którym będziesz obecny w godz. 8.00-16.00.
Tak. Możesz ustalić późniejszy termin do momentu, gdy przesyłka nie została przekazana kurierowi. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane (otrzymałeś od nas powiadomienie mailowe) i chcesz opóźnić wysyłkę, skontaktuj się z nami. Wtedy odłożymy wysyłkę paczki maks. do 7 dni roboczych.
Aktualnie realizujemy dostawę zamówień tylko w dni robocze.
Aktualnie dostarczamy paczki tylko na terenie Polski.
Otrzymasz od nas powiadomienie mailowe informujące o każdym etapie realizacji zamówienia. Jeśli masz konto w naszej aptece internetowej, zajrzyj do "Mojego panelu" i "Historii zamówień". Tam znajdziesz informacje o statusie zamówienia.
Nie. Przesyłki dostarczamy wyłącznie pod adres wskazany przez Ciebie w formularzu dostawy.
Zwroty i reklamacje
Leki możesz zwrócić tylko w przypadku wad jakościowych lub jeśli zostały źle wydane. Inne produkty, których nie można zwrócić to:
- produkty żywnościowe (w tym suplementy diety): jeśli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie,
- kosmetyki i dermokosmetyki: jeśli ich fabryczne opakowanie zostało w jakikolwiek sposób naruszone, zwłaszcza przez otwarcie,
- produkty sprzedawane w promocji z krótkim terminem ważności.
Zasady zwrotów produktów z apteki internetowej szczegółowo opisaliśmy w zakładce Zwroty i reklamacje.
Poinformuj nas o tym, że chcesz odstąpić od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu, a także powiadomić nas mailowo ([email protected]) lub telefonicznie (71 738 19 09). W zgłoszeniu podaj: numer zamówienia, datę zakupu, opis produktów i swoje dane kontaktowe. Dla ułatwienia przygotowaliśmy Formularz zwrotu. Następnie odeślij produkty i oczekuj na zwrot płatności.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.
Poniesione przez Ciebie płatności zwracamy w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.
Złóż reklamację wypełniając prosty formularz reklamacyjny. Możesz również zgłosić reklamację drogą elektroniczną ([email protected]) lub telefoniczną (71 738 19 09). W tym celu podaj potrzebne informacje:
- numer zamówienia
- datę zakupu
- opis produktów
- krótki opis powodu reklamacji
- proponowaną formę rozwiązania problemu
- dane kontaktowe
Dla ułatwienia tego procesu przygotowaliśmy Formularz reklamacyjny. Odeślij produkty, a my, po rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwroty i reklamacje.
Paczkę odeślij na adres:
Med-Pharma Sp. z o.o.ul. Łubińska 1A
05-532 Łubna
z dopiskiem "Zwrot towaru" lub "Reklamacja towaru".
Kurier DHL: upewnij się, czy zawartość paczki jest uszkodzona. Paczkę możesz obejrzeć dokładniej po uregulowaniu płatności za przesyłkę oraz podpisaniu dokumentów przewozowych. Jeśli przesyłka faktycznie została uszkodzona, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie wypełnij formularz dostępny na stronie dhl24.com.pl (po założeniu konta) w zakładce "Reklamacje Dyspozycje". Reklamację zgłoś w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Kurier DPD: aby potwierdzić szkodę konieczne jest spisanie protokołu szkody przy kurierze. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Wszystkie niezbędne informacje, w tym formularz reklamacji, znajdziesz na stronie przewoźnika pod tym adresem: kliknij
Kurier DHL: jeśli po odejściu kuriera zorientowałeś się, że przesyłka jest uszkodzona, szybko skontaktuj się z firmą kurierską DHL (tel: 42 634 53 45) i zgłoś chęć sporządzenia protokołu szkody. Przyjedzie kurier, abyś mógł w jego obecności sporządzić protokół szkody. Towar zapakuj w te same materiały, w których do Ciebie dotarł – to ułatwi pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Na zgłoszenie reklamacji masz 7 dni kalendarzowych.
Kurier DPD: w celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli nie udało się tego zrobić podczas dostawy, szybko skontaktuj się z Działem Obsługi DPD, aby złożyć zlecenie na spisanie takiego protokołu (tel: 22 577 55 55 lub 801 400 373) lub napisz na maila: [email protected] Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację. Reklamację zgłoś w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Infolinia apteki internetowej Dr.Max: uszkodzenie przesyłki możesz też zgłosić naszej infolinii. W tym celu napisz do nas maila na adres: [email protected] lub zadzwoń pod nr tel. 71 738 19 09. Złożymy wtedy dyspozycję u przewoźnika, aby sporządził z Tobą protokół szkody. Na taką dyspozycję mamy 7 dni, więc prosimy, abyś zgłosił nam szkodę od razu po otrzymaniu przesyłki. Następnie prześlij nam wypełniony protokół szkody i formularz reklamacji przewoźnika.
Przede wszystkim, sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli zauważysz, że czegokolwiek brakuje w Twoim zamówieniu, sporządź przy kurierze protokół szkody i szybko poinformuj nas o zaistniałej sytuacji
Moje konto
Zakupy dla zarejestrowanych klientów są prostsze i dają więcej możliwości, np. widzisz statusy swoich zamówień, ich szczegółową historię i na bieżąco śledzisz przesyłkę. Z własnym kontem możesz również dodawać produkty na listę zakupów.
W prawym górnym rogu kliknij przycisk "Zaloguj się", a po jego rozwinięciu "Załóż konto". Następnie uzupełnij krótki formularz. Otrzymasz maila z prośbą o potwierdzenie założenia konta. Po potwierdzeniu możesz od razu dokonać pierwszych zakupów i mieć dostęp do wszystkich korzyści, jakie daje założenie konta w naszej aptece online.
Logując się na stronie drmax.pl kliknij "Zapomniałem hasła". Wpisz adres e-mail, na który chcesz otrzymać nowe hasło. Następnie "Zresetuj hasło". Na Twój e-mail wyślemy wiadomość z odnośnikiem umożliwiającym zresetowanie starego hasła.
Bardzo prosto - zaloguj się na swoje konto, wejdź w "Mój panel" i zmień dane
Zaloguj się na konto, wejdź w "Mój panel" i "Historię zamówień".
Kontakt
Konsultanci są dostępni pod adresem mailowym: [email protected] oraz numerem telefonu: 71 738 19 09, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-17.00. Obsługują oni wyłącznie zgłoszenia w sprawach apteki internetowej Dr.Max.
Farmaceuta jest do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 71 738 19 09, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.