Gillette

  (5)

Gillette to marka stworzona przez Kinga C. Gillette ponad 100 lat temu. Firma jako pierwsza opracowała bezpieczne ostrze maszynki do golenia w technologii z trzema ostrzami oraz na mokro. Obecnie produkty Gillette są dostępne na niemal całym świecie.

Innowacyjne maszynki do golenia Gillette

Gillette zajmuje się produkcją maszynek, trymerów, żelów i pianek do golenia, antyperspirantów oraz preparatów pielęgnacyjnych. Marka słynie z niezwykle cienkich i precyzyjnych ostrzy, które są stale udoskonalane. Firma wyprodukowała m.in. maszynki Gillette ProShield®, chroniące skórę przed podrażnieniami. Wyposażono je w technologię Flexball, czyli innowacyjny punkt obrotu między rączką a wkładem z ostrzami. W swoim asortymencie Gillette ma także maszynki SkinGuard Sensitive, stworzone z myślą o wrażliwej skórze z tendencją do wysypki po goleniu.

Gillette słynie z innowacyjnych produktów z linii Fusion 5, Proglide, Blue 3 czy Venus (wyrobach stworzonych z myślą o kobietach). Flagowym produktami marki są te z serii Mach3, w tym Gillette Mach3 Extra Comfort żel do golenia i maszynki z wymiennymi ostrzami. To pierwsze akcesoria na rynku łączące w sobie trzy supercienkie i bardzo precyzyjne ostrza. Kosmetyki dla mężczyzn i maszynki Gillette, pomimo swojej innowacyjności i skuteczności, mają przystępne ceny.

Każdy składnik zawarty w kosmetykach do golenia i pielęgnacji twarzy Gillette dostępnych w Dr. Max jest dokładnie testowany i odpowiednio dobierany do danego zastosowania. Marka korzysta m.in. soku z aloesu zwyczajnego, który pomaga zmiękczyć, ujędrnić i wygładzić skórę. Niektóre kosmetyki Gillette zawierają także bisabolol pozyskiwany z rumianku, masło shea czy olejki z limonki, skórki pomarańczy i cytryny. Produkty są wzbogacane substancjami, które nadają im delikatny, przyjemny zapach.

Gillette dla środowiska i mężczyzn

Gillette podejmuje działania, które mają na celu ograniczenie negatywnego wpływu marki na środowisko. Obejmują one kwestię produkcji opakowań, wykorzystywania zasobów wodnych, procesów produkcyjnych, dostaw i odpadów produktowych. Firma Gillette organizuje także akcje, które mają za zadanie wspierać chłopców i mężczyzn w rozwoju kariery i wyrażaniu siebie. Przedsiębiorstwo współpracuje z organizacją Equimundo oraz Global Boyhood Initiative.